РОЗДІЛ І. Комп’ютерна графіка
1.1. Класифікація видів комп’ютерної графіки
1.1.1. Комп’ютерна графіка для поліграфії
1.1.2. Двовимірний комп’ютерний живопис
1.1.3. Презентаційна графіка
1.1.4. Двовимірна анімація, яка використовується для створення динамічних зображень і спецефектів у кіно
1.1.5. Двовимірне і тривимірне моделювання, яке застосовується для дизайнерських та інженерних розробок
1.1.6. Тривимірна анімація, яка використовується для створення рекламних і музичних кліпів і кінофільмів
1.1.7. Обробка відеозображень, необхідна для накладання анімаційних спецефектів для відеозапису, наукова візуалізація
1.2. Види редакторів для обробки графіки
1.2.1. Редактори для створення й ретушування растрової графіки 1.2.2. Редактори для роботи з векторною графікою
1.3. Середовище роботи графічних редакторів
1.3.1 Інтерфейс та панелі інструментів графічних редакторів
1.3.2. Режими роботи графічних редакторів
РОЗДІЛ ІІ. Технічне моделювання в позашкільних навчальних закладах
2.1. Загальне поняття про технічне моделювання
2.1.1. Роль і місце технічного моделювання
2.1.2. Поняття про машини, механізми, їх моделі і макети
2.1.3. Матеріали для моделювання
2.1.4. Вивчення елементів моделювання і конструювання
2.1.5. Моделювання і конструювання машин
2.2. Автомоделізм
2.3. Судномоделізм
2.4. Авіамоделізм
2.5. Ракетно-космічний моделізм
РОЗДІЛ ІІІ. Використання комп’ютерної графіки на гуртках технічного моделювання
3.1. Орієнтовна програма гуртка початкового технічного моделювання
3.2. Початкові графічні знання та уміння
3.3. Виготовлення макетів і моделей технічних об’єктів із плоских деталей
3.4. Графічна підготовка в початковому технічному моделюванні
3.5. Виготовлення макетів і моделей технічних об’єктів із плоских деталей
3.6. Розробка та виготовлення об’ємних макетів і моделей технічних об’єктів на основі виконання розгорток
ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ Додаток 1
Додаток 2
|